LIFTING RZĘS Wrocław

Naturalny wygląd rzęs nie zawsze zadowala kobiety, którym zależy na intensywnym, wyrazistym spojrzeniu. Rzęsy często są jasne, rzadkie i rosną w linii prostej, zamiast być gęste i zalotnie podkręcone. Nawet tusze do rzęs czy zalotka nie pozwalają osiągnąć oczekiwanego efektu. Dla kobiet, którym zależy na naturalnym, acz widocznym efekcie, poleca się nieinwazyjne i zupełnie bezpieczne zabiegi jakim jest lifting rzęs.

Lifting rzęs czyli LVL, to metoda na wydłużenie, podkręcenie i uniesienie rzęs, opracowana przez brytyjską firmę specjalizującą się w zabiegach na rzęsy. Ten profesjonalny zabieg podkręcenia i odżywienia naturalnych rzęs gwarantuje efekt od jednego do dwóch miesięcy. Jest idealny dla tych, co cenią subtelne i naturalne podkreślenie oprawy oczu.

Dowiedz się więcej…

• rzadkie i łamliwe naturalne rzęsy
  • rzęsy rosnące w lini prostej
  • jasne rzęsy
  • Choroby alergiczne oczu
  • Jęczmień na powiece
  • Infekcje oczu tj. zapalenie spojówek, liszaj, opryszczka
  • Chemioterapia
  • Choroba skóry, uraz skóry, skaleczenia, otarcia, oparzenia i obrzęki w okolicy oka
  • Niedawno przeprowadzane operacje w okolicy oczu
  • Zapalenie rogówki
  • Nadwrażliwość oczu
  • Trichotillomania (zaburzenie polegające na kompulsywnej potrzebie wyrywania własnych włosów)
  • Każda choroba powodująca drgawki, drżenie lub nieprawidłowe ruchy
  • Kobiety w ciąży.
  • Szkła kontaktowe nie są przeciwwskazaniem do aplikacji rzęs, ale należy je przed zabiegiem zdjąć.
  • Kosmetyczka nakłada na rzęsy preparat, umożliwiający zmianę umiejscowienia związków cysteinowych we włosach (czyli związków, które odpowiadają za to, jaki kształt posiadają rzęsy).
  • Na górną powiekę, przy linii rzęs nakładana jest sylikonowa forma w kształcie wałka, pokryta delikatnym klejem (do wyboru są 3 wielkości formy w rozmiarach S, M i L – im większy wałek, tym subtelniejszy efekt).
  • Rzęsy zostają uniesione i przyklejone do powierzchni formy.
  • Kosmetyczka nanosi na rzęsy preparat mający utrwalić kształt uzyskany na formie.
  • Na rzęsy nakładane jest serum nawilżające.
  • Kosmetyczka usuwa sylikonową formę z powieki.
  • Dla pogłębienia efektu, na koniec zabiegu można wykonać przyciemniającą hennę do rzęs.
  • W dniu zabiegu unikamy sytuacji gdzie może dojść do nadmiernego przegrzewania jak: sauna, wysiłek fizyczny, solarium czy ekspozycja na promieniowanie UV
  • Nie należy dotykać i masowania rzęs przez około 2 dni
  • należy unikać nadmiernego narażenia na promienie słoneczne oraz ciepło(solarium, ekspozycja na promieniowanie UV, sauna, siłownia), a także unikać pary, wody do 48 h po zabiegu
    Wszystkie te zalecenia mają na celu uzyskanie jak najlepszego efektu.