KORONAWIRUS

Przed wizytą

Pacjent zostanie poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeżeli:

  • wystąpią u Pacjenta objawy wskazujące na chorobę zakaźną,

  • jest w trakcie obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,

  • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,

  • w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzana o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji,

Prosimy o wcześniejsze przełożenie wizyty przez telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki, w przypadku:

  • wystąpienia u Pacjenta objawów wskazujących na chorobę zakaźną,

  • odbywania przez Pacjenta obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,

  • zamieszkiwania przez Pacjenta z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,

  • gdy Pacjent w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji.

Wizyta

  • Nasz personel zaopatrzony jest w niezbędne środki ostrożności.

  • Pacjenci przyjmowani są jedynie po wcześniejszym umówieniu wizyty przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki.
  • Pacjenci przyjmowani będą bez osób towarzyszących, z wyjątkiem sytuacji, gdy Pacjent wymaga opieki.

  • Przed wejściem do Kliniki prosimy o założenie maseczki ochronnej i rękawiczek w sposób zakrywający usta i nos przez cały pobyt w Klinice, z wyjątkiem sytuacji, w których zdjęcie maseczki lub rękawiczek konieczne jest to wykonania usługi.

  • Prosimy o zdezynfekowanie dłoni po wejściu do Kliniki. Środek dezynfekcyjny znajduje się przy wejściu do Kliniki, a także w recepcji oraz w każdym gabinecie.

  • Prosimy o nieużywanie telefonów komórkowych przez cały czas przebywania na terenie Kliniki.

  • Przed przyjęciem na zabieg, nasz personel przeprowadzi dodatkowy wywiad pod kątem zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, a za zgodą Pacjenta zmierzy temperaturę ciała.

  • Zalecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych.