KORONAWIRUS
Przed wizytą
Pacjent zostanie poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeżeli:
-
wystąpią u Pacjenta objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
-
jest w trakcie obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
-
zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
-
w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzana o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji,
Prosimy o wcześniejsze przełożenie wizyty przez telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki, w przypadku:
-
wystąpienia u Pacjenta objawów wskazujących na chorobę zakaźną,
-
odbywania przez Pacjenta obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
-
zamieszkiwania przez Pacjenta z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
-
gdy Pacjent w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji.
Wizyta
-
Nasz personel zaopatrzony jest w niezbędne środki ostrożności.
- Pacjenci przyjmowani są jedynie po wcześniejszym umówieniu wizyty przez telefon, e-mail, formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki.
-
Pacjenci przyjmowani będą bez osób towarzyszących, z wyjątkiem sytuacji, gdy Pacjent wymaga opieki.
-
Przed wejściem do Kliniki prosimy o założenie maseczki ochronnej i rękawiczek w sposób zakrywający usta i nos przez cały pobyt w Klinice, z wyjątkiem sytuacji, w których zdjęcie maseczki lub rękawiczek konieczne jest to wykonania usługi.
-
Prosimy o zdezynfekowanie dłoni po wejściu do Kliniki. Środek dezynfekcyjny znajduje się przy wejściu do Kliniki, a także w recepcji oraz w każdym gabinecie.
-
Prosimy o nieużywanie telefonów komórkowych przez cały czas przebywania na terenie Kliniki.
-
Przed przyjęciem na zabieg, nasz personel przeprowadzi dodatkowy wywiad pod kątem zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, a za zgodą Pacjenta zmierzy temperaturę ciała.
-
Zalecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych.